Het leven in de stad - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu Het leven in de stad - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu

Het leven in de stad

Blijf op de hoogte en volg Anja Norbert en kids

18 Juli 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag een wat latere start. Met een goeie planning van nog even sightseeing Kuala Lumpur. Het lag niet aan de planning maar het was niet de meest spectaculaire sightseeingtour. Veel gezien van het echte wonen en leven, natuurlijk even Chinatown aangedaan en de Indiase wijk. Aan het einde van de dag moe.... Voor het eten daarom niet te ver op pad....en dan kom je bij het Hardrockcafe om de hoek. Eigenlijk heel erg leuk. Na het eten volgde de pubquiz....en wat waren we fanatiek. Alleen de ronde met de internationale vlaggen maakte ons net geen winnaar...hihi. Dan nog een laatste borrel op ons rooftop terras. En dan is de stad leuk maar ook weer genoeg...morgen vliegen we naar Borneo, Kuching.

• 19 Juli 2019 - 03:24

Bas Klis:

Klinkt super, geniet van jullie mooie vakantie!

• 19 Juli 2019 - 06:41

Ricky Goenee:

mooie ervaringen !! succes morgen bij de aapjes !!