Strandvilla - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu Strandvilla - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu

Strandvilla

Blijf op de hoogte en volg Anja Norbert en kids

01 Augustus 2019 | Maleisië, Kota Kinabalu

Vanmiddag kunnen we naar ons strandhuis waar we 3 dagen blijven. Maar eerst genieten we nog een hele dag in en aan ons andere resort. Lekker ontbijtje en lunch in het sunset restaurant, zwemmen in de zee, zwembad. Heerlijk. Aan het einde van de middag naar het volgende adres. En dat mag je echt een “Beachvilla” noemen. Gewoon 5 meter van de zee af! En hij heeft ook terecht de naam Sunset Beachvilla. Vanaf ons terras zien we een mooie zonsondergang! Er zit af en toe nog een wolkje voor....maar nog 2 kansen op een volledige mooie zonsondergang!

• 02 Augustus 2019 - 03:09

ESTHER:

Geweldig wat enorm mooi nog heerlijk genieten van jullie laatste mooie dagen

• 02 Augustus 2019 - 05:05

Ricky Goenee:

Wat is het toch gaaf om dit zo mee te maken !! Geniet van jullie laatste daagjes !