Dat was het dan....heerlijk Borneo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu Dat was het dan....heerlijk Borneo - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu

Dat was het dan....heerlijk Borneo

Blijf op de hoogte en volg Anja Norbert en kids

06 Augustus 2019 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dinsdag

En dan is het toch echt de laatste dag. We slapen lekker uit en gaan op ons gemak ergens eten. We gaan nog wel even de toerist uithangen. Met de taxi naar de Twin towers en deze keer achter in het park gelopen. Voor het eerst sinds 3,5 week een heerlijk wit wijntje op en Norbert een Guinness. Lekkere gebakjes gegeten waar we de eerste dag gegeten hebben. Daar nog eens alles de revue laten passeren en de vraag: Wat is je eigen top 3. Leuk dat dat bij iedereen niet hetzelfde is. Turtle Island stond in ieder geval in de top 3. Maar ook fietsen in Kuala, Bata Caves, Bako National Park, Orang Oetans, Damai Beach, Batang Ai met Longhouses, Sarawak Cultural Village maar ook de eigen villa met de zee grenzend aan je ligbed en het prachtige Nexus resort. Eigenlijk was alles bijzonder. Het minst hebben we genoten van de lange autorit van Damai Beach naar Batang Ai. Dat was echt een eind...6 uur! Maar vooruit...terugweg viel dan weer wat mee. Hoe was Kuala Lumpur? Een grote stad, lekker eten bij streetfood, meer Westers en ontzettend in ontwikkeling om misschien een tweede Singapore te worden. En wat was Borneo? Mooi, leuk, natuur, beesten, lekker eten, Grab-taxi’s, diversiteit in afkomst, cultuur en geloof (Chinezen, Moslims, Christenen, India, Maleisiers), “I repeat your order”, warm maar niet extreem heet, af en toe een behoorlijke bui, verbranden zonder zon, mooie verblijven, shoppingmalls (KWC

• 07 Augustus 2019 - 03:46

Frans Goenee:

Familie Heijstjes was leuk jullie te volgen op deze mooie reis, Kunnen we jullie blijven volgen als jullie thuis zijn? Zou leuk zijn:-)

Het dierbaarste is dat je als familie bij elkaar bent geweest. Dat is het mooiste gedachtengoed waardoor altijd deze herinneringen blijven bestaan.

Toch weer blij dat jullie veilig thuis aangekomen zijn.

Groeten,

Pastoor Frans

• 09 Augustus 2019 - 14:58

Marleen:

Leuk zo'n reisverslag van jullie prachtige reis! Wàt een ervaring zo met zijn vijven.
    Nu het grote nagenieten. Top!!
    Groetjes, Marleen