Even relaxen en dan reizen naar Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu Even relaxen en dan reizen naar Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Anja Norbert en kids Heere - WaarBenJij.nu

Even relaxen en dan reizen naar Kota Kinabalu

Blijf op de hoogte en volg Anja Norbert en kids

28 Juli 2019 | Maleisië, Kota Kinabalu

Vanmorgen met volle teugen genieten van ons eendaags Hilton verblijf. Uitslapen en uitgebreid ontbijten. Daarna heerlijk relaxen aan het zwembad. Deze dag met zon, dus best warm. Om 2 uur vertrekken we naar het vliegveld op weg naar Kota Kinabalu. Een vlotte reis maar dan nog het appartement binnenkomen. Dat was nog even lastig. Er was geen receptie, beveiliging wist niks, geen internet...... Maar na veel bellen via booking.com een inlogcode gekregen voor een postbus, daar sleutels met een code..... Was net een escaperoom haha.....
Met de taxi naar de winkelmall om te eten. De taxichauffeur direct vastgelegd voor de volgende ochtend 5.30. Maar of dat goed gaat komen.....Norbert stelde de legendarische vraag..”Can we daar van op aan?” .....en hij bevestigde dat met een volmondig “YES”....Hilarisch. Toch spannend morgenochtend!
In het appartement Max Verstappen zien winnen in Duitsland en dan vlug naar bed.
Morgen om 7 uur vliegen naar Sandakan voor een 2 daags verblijf op Selingan (Turtle) Island. Daar hopen we ‘s nachts de zeeschildpadden te spotten die daar hun eieren leggen.

• 29 Juli 2019 - 21:30

Antoinette:

Veel plezier nog, wat een ervaringen zeg.